8-TYG. CERTYFIKOWANY KURS MINDFULNESS MBLC - ON-LINE 15.06 - 03.08
 
 
KURS MINDFULNESS ONLINE
teraz 800 zł
 
UWAGA! ZWOLNIŁO SIĘ MIEJSCE W CENIE 600 ZŁ.

Termin:  15 czerwca - 3 sierpnia 2020, poniedziałki g. 18.00 - 20.00
Harmonogram sesji: 15.06/22.06/29.06/6.07/13.07/20.07/27.07/03.08
Termin 6h dnia praktyki zostanie uzgodniony z grupą. 
 
SPOTKANIA ODBYWAJĄ SIĘ W CZASIE RZECZYWISTYM NA PLATFORMIE ZOOM LUB SKYPE, A NAGRANIA POZOSTAJĄ DOSTĘPNE DLA UCZESTNIKÓW.
 
 
O KURSIE

Certyfikowany kurs MBLC (Mindfulness Based Living Course) – Życie w oparciu o zasady Mindfulness - to cykl regularnych spotkań w ramach szkolenia uważności, opracowanego według programu Certyfikowanego Kursu Mindfulness - Mindfulness Association UK. Kurs ten obejmuje osiem tygodni i składa się na niego osiem 2h spotkań online. Dzień praktyki Mindfulness (6h) to dodatkowe spotkanie, zazwyczaj uwzględnione pomiędzy 6 i 7 tygodniem programu, łącznie 22h.

Przez większość czasu żyjemy przyszłością lub przeszłością, nie zdając sobie sprawy z konsekwencji przebywania w tym stanie umysłu i jego wpływu na chwilę obecną, a co za tym idzie, nasze postrzeganie rzeczywistości oraz wybory życiowe.
Mindfulness to praktyczny trening umysłu, polegający na rozwijaniu świadomości siebie i otaczającego nas świata oraz wglądu prowadzącego do życia teraźniejszością, który wnosi więcej spokoju, harmonii i radości do naszego codziennego życia.
Poprzez ćwiczenia uważności, medytacje oraz inne praktyczne narzędzia, uczymy się jak osiągnąć spokój, opanowanie i dobre samopoczucie. Stajemy się świadomi naszych nawykowych wzorców dotyczących myśli, uczuć i zachowań.
Ta wiedza pozwala uwolnić się od ograniczeń, które rządzą nami i naszym życiem, hamując rozwój naszego ludzkiego potencjału. Otwieramy się na nowe wybory dotyczące tego, jak żyjemy ze sobą, naszymi bliskimi i otaczającym nas światem. Poznajemy techniki świeckich medytacji i jednocześnie kształtujemy i rozwijamy postawę życzliwości i współczucia dla siebie oraz innych. Umiejętności te budujemy stopniowo i utrwalamy podczas kursu, tak abyśmy mogli już zawsze korzystać z nich w życiu codziennym. 

Twórcą treningu jest Rob Nairn, który w oparciu o ponad 40. letnią praktykę stworzył program, który krok po kroku zabiera nas w podróż pogłębiającą nasze doświadczenie w praktykowaniu uważności, a w efekcie świadome przeżywanie naszego życia w zgodzie ze sobą. Ojcem świeckich medytacji i programu, z którego czerpią wszystkie później rozwinięte nurty Mindfulness jest Jon Kabat Zinn – znany amerykański terapeuta, założyciel i dyrektor Kliniki redukcji stresu przy Akademii Medycznej Uniwersytetu w Massachusetts.

DLA KOGO?

Certyfikowany Kurs MBLC skierowany jest do osób początkujących, nie jest wymagane posiadanie doświadczenia w praktyce Mindfulness. 

Kurs jest pomocny dla wszystkich, którym zależy na:
  • obniżeniu napięcia i stresu,
  • poprawie koncentracji i procesów zapamiętywania,
  • podniesieniu odporności psychicznej i fizycznej,
  • poprawie jakości snu,
  • złagodzeniu objawów depresji i ogólnego przygnębienia,
  • poprawie równowagi emocjonalnej,
  • rozwijaniu pewności siebie i asertywności,
  • odnalezieniu radości z życia.

 

OBEJRZYJ WYKŁAD WPROWADZAJĄCY DO KURSU

DOŁĄCZ DO GRUPY: https://www.facebook.com/groups/uwaznoscjestwnas

 



KURS - TEMATYKA SESJI:

Tydzień 1 Wprowadzenie - Dlaczego warto praktykować Mindfulness i czym jest uważność? Poznajemy naturę umysłu i sposoby na jego uspokojenie.

Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym - budujemy świadomość ciała i ćwiczymy postawę życzliwości.

Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności dla naszego umysłu.

Tydzień 4 – Praca z rozproszeniem - poznajemy naturę umysłu i rozwijamy dalsze techniki uważności. 

Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli - poznajemy nurt podświadomości i rozwijamy życzliwość.

Tydzień 6 – Postawa obserwatora - pogłębiamy świadomość własnych doznań i postawę życzliwości.

Dzień praktyki. (6h)

Tydzień 7 – Samoakceptacja - rozwijamy postawę akceptacji i życzliwości dla siebie samych.

Tydzień 8 – Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie - Reszta życia.

Podczas każdej sesji poznajemy teorię, techniki medytacyjne, dzielimy się refleksjami oraz wplatamy poezję. Medytacje dzielimy na formalne i nieformalne - ze wsparciem na oddechu, ciele, dźwiękach, na siedząco i leżąco lub w ruchu. Wybieramy dowolną pozycję do medytacji, według wskazówek prowadzącego, dbamy o swój komfort i wygodę, dlatego ubieramy się swobodnie.

 

PAKIET CERTYFIKOWANEGO KURSU ONLINE OBEJMUJE:

  • 2h sesję - teoria i praktyka - nagranie sesji dostępne w prywatnej grupie na FB,
  • podręcznik do 8 tyg. kursu mindfulness (plik pdf)
  • nagrania prowadzonych medytacji (plik mp3), udostępniane na dysku google,
  • 2 wspólne medytacje live w tygodniu dla podtrzymania praktyki oraz wsparcia,
  • indywidualne i grupowe spotkania przez Skype'a,
  • Certyfikat ukończenia kursu, uprawniający do kontynuowania kształcenia (kolejne etapy szkolenia przewidują kurs Współczucie i Wgląd) oraz udziału w odosobnieniach medytacyjnych.






KOSZT KURSU

kurs grupowy (8x120 min.) - 800 zł 

 
ZAPISY

Wyślij zgłoszenie na adres zapisy@uwaznoscnacodzien.pl z imieniem, nazwiskiem oraz numerem telefonu, a następnie wypełnij poniższy formularz aplikacyjny online.

Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki w wysokości 200 zł.

 
 
Zapraszam do bezpośredniego kontaktu, jeśli mają Państwo pytania dotyczące kursu, nr tel. 605 569 020.

Zapraszam!

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl