8-TYG. CERTYFIKOWANY KURS UWAŻNOŚCI MBLC 28.10-16.12 Gdynia Centrum

 

Termin: 28.10.-16.12 2020, g. 18.00 - 20.00, środy

Miejsce:  EmpathyHouse, Świętojańska 23/16B, 81-372 Gdynia 

Uwaga! Kurs odbywa się w formule hybrydowej

Certyfikowany Kurs Mindfulness MBLC odpowiadający na potrzeby obecnej sytuacji zagrożenia i niepewności - treściowo i organizacyjnie. Spotykamy się zarówno stacjonarnie i online - możesz wybrać jak odbędziesz cały kurs albo wybrane sesje online.
Sesje online odbywają się na platformie Skype, dodatkowo sesje są nagrywane w grupie na Facebooku.
 
Harmonogram spotkań:

28.10/4.11/11.11/18.11/25.11/2.12/9.12/16.12

EmpathyHouse dysponuje salą, w której w bezpiecznej odległości może przebywać 6 osób. 

 

O KURSIE

MBLC – Życie w oparciu o zasady Mindfulness to cykl cotygodniowych spotkań w ramach szkolenia uważności, opracowanego według programu Certyfkowanego Kursu Mindfulness - Mindfulness Association UK. Kurs ten obejmuje osiem tygodni i składa się na niego osiem spotkań, które trwają około dwóch godzin. Dzień praktyki Mindfulness (6h) to dodatkowe spotkanie, zazwyczaj uwzględnione pomiędzy 6 i 7 tygodniem programu, łącznie 22h.
Kurs otwiera spotkanie wprowadzające oraz zamyka spotkanie podsumowujące (w ramach 8 spotkań).

Poprzez medytacje uczymy się jak stać się świadomymi naszych nawykowych wzorców dotyczących myśli, uczuć i zachowań. Ta wiedza pozwala uwolnić się od ograniczeń, które rządzą nami i naszym życiem, hamując rozwój naszego ludzkiego potencjału. Otwieramy się na nowe wybory dotyczące tego, jak żyjemy ze sobą, naszymi bliskimi i otaczającym nas światem. Poznajemy techniki świeckich medytacji i jednocześnie kształtujemy i rozwijamy postawę życzliwości i współczucia dla siebie oraz innych. Umiejętności te budujemy stopniowo i utrwalamy podczas kursu, tak abyśmy mogli już zawsze korzystać z nich w życiu codziennym. MBLC to trening umysłowy, wymagający od nas systematyczności w praktykowaniu, zarówno podczas kursu jak i po jego skończeniu. 

Twórcą treningu jest Rob Nairn, który w oparciu o ponad 40. letnią praktykę stworzył program, który krok po kroku zabiera nas w podróż pogłębiającą nasze doświadczenie w praktykowaniu uważności, a w efekcie świadome przeżywanie naszego życia w zgodzie ze sobą. Ojcem świeckich medytacji i programu, z którego czerpią wszystkie później rozwinięte nurty Mindfulness jest Jon Kabat Zinn – znany amerykański terapeuta, założyciel i dyrektor Kliniki redukcji stresu przy Akademii Medycznej Uniwersytetu w Massachusetts.

 

DLA KOGO?

Kurs MBLC skierowany jest do osób początkujących, nie jest wymagane posiadanie doświadczenia w praktyce Mindfulness. Kurs jest pomocny dla wszystkich, którym zależy na:
  • obniżeniu napięcia i stresu,
  • poprawie koncentracji i procesów zapamiętywania,
  • podniesieniu odporności psychicznej i fizycznej,
  • poprawie jakości snu,
  • złagodzeniu objawów depresji i ogólnego przygnębienia,
  • poprawie równowagi emocjonalnej,
  • rozwijaniu pewności siebie i asertywności,
  • odnalezieniu radości z życia.
     
 WEŹ UDZIAŁ W WARSZTACIE WPROWADZAJĄCYM DO KURSU
 

TEMATYKA SPOTKAŃ:

Tydzień 1 Wprowadzenie - Dlaczego warto praktykować Mindfulness i czym jest uważność? Poznajemy naturę umysłu i sposoby na jego uspokojenie.

Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym - budujemy świadomość ciała i ćwiczymy postawę życzliwości.

Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności dla naszego umysłu.

Tydzień 4 – Praca z rozproszeniem - poznajemy naturę umysłu i rozwijamy dalsze techniki uważności. 

Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli - poznajemy nurt podświadomości i rozwijamy życzliwość.

Tydzień 6 – Postawa obserwatora - pogłębiamy świadomość własnych doznań i postawę życzliwości.

Dzień praktyki. (6h)

Tydzień 7 – Samoakceptacja - rozwijamy postawę akceptacji i życzliwości dla siebie samych.

Tydzień 8 – Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie - Reszta życia.

Podczas sesji poznajemy teorię, techniki medytacyjne, dzielimy się refleksjami oraz wplatamy poezję. Medytacje dzielimy na formalne i nieformalne - ze wsparciem na oddechu, ciele, dźwiękach, na siedząco i leżąco lub w ruchu. Wybieramy dowolną pozycję do medytacji, według wskazówek prowadzącego, dbamy o swój komfort i wygodę, dlatego ubieramy się swobodnie.

 

 

KOSZT KURSU

kurs grupowy (8x120 min.) - 880 zł 

 

Zaliczka 200 zł płatna przy zgłoszeniu pod adresem: zapisy@uwaznoscnacodzien.pl

Wpłaty proszę kierować na nr konta 44 1140 2017 0000 4602 0722 6162 lub

zapłać Blikiem na numer telefonu 605 569 020 Sprawdź jak to zrobić https://blikmobile.pl/

W tytule IMIĘ I NAZWISKO oraz DATA ROZPOCZĘCIA KURSU I MIEJSCE

Jeśli interesują Cię płatności w ratach, daj mi znać:-)


Kurs grupowy prowadzony jest w kameralnym gronie, dlatego o rezerwacji miejsca decyduje kolejność zgłoszeń.

W cenie kursu - nagrania mp3 prowadzonych medytacji oraz podręcznik Mindfulness do kursu.
Zapewnione poduszki i maty do medytacji.
Każdy uczestnik 8 tyg. kursu otrzymuje Certyfikat ukończenia kursu. (max. nieobecności - 2 spotkania). 
W przypadku nieobecności, istnieje możliwość dodatkowych spotkań 1h w cenie 80 zł.

 


Zapraszam do bezpośredniego kontaktu, jeśli mają Państwo pytania dotyczące kursu, nr tel. 605 569 020.

Zapraszam serdecznie!

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl