8-TYG. CERTYFIKOWANY KURS UWAŻNOŚCI MBLC Gdańsk Osowa 26.09-14.11

 

Termin: 26.09-14.11 g. 9-11 soboty
 
Harmonogram spotkań:
26.09/3.10/10.10/17.10/24.10/31.10/14.11/21.11
  
Dzień praktyki Mindfulness (6h) to dodatkowe spotkanie, zazwyczaj uwzględnione pomiędzy 6 i 7 tygodniem programu, łącznie 22h.
 
Miejsce:  Spa Osowa ul. Wodnika 28, 80-299 Gdańsk Osowa 
Spa Osowa dysponuje przestronną salą, w której w bezpiecznej odległości może przebywać 8-10 osób. 
 

O KURSIE

MBLC (Mindfulness Based Living Course) – Życie w oparciu o zasady Mindfulness to cykl regularnych spotkań w ramach szkolenia uważności, opracowanego według programu Certyfkowanego Kursu Mindfulness - Mindfulness Association UK.  

 

Przez większość czasu żyjemy przyszłością lub przeszłością, nie zdając sobie sprawy z konsekwencji przebywania w tym stanie umysłu i jego wpływu na chwilę obecną, a co za ty idzie nasze postrzeganie rzeczywistości oraz wybory życiowe.
Mindfulness to praktyczny trening umysłu, polegający na rozwijaniu świadomości siebie i otaczającego nas świata oraz wglądu prowadzącego do życia teraźniejszością, który wnosi więcej spokoju, harmonii i radości do naszego codziennego życia.
Poprzez ćwiczenia uważności, medytacje oraz inne praktyczne narzędzia, uczymy się jak osiągnąć spokój, opanowanie i dobre samopoczucie. Stajemy się świadomi naszych nawykowych wzorców dotyczących myśli, uczuć i zachowań.

Ta wiedza pozwala uwolnić się od ograniczeń, które rządzą nami i naszym życiem, hamując rozwój naszego ludzkiego potencjału. Otwieramy się na nowe wybory dotyczące tego, jak żyjemy ze sobą, naszymi bliskimi i otaczającym nas światem. Poznajemy techniki świeckich medytacji i jednocześnie kształtujemy i rozwijamy postawę życzliwości i współczucia dla siebie oraz innych. Umiejętności te budujemy stopniowo i utrwalamy podczas kursu, tak abyśmy mogli już zawsze korzystać z nich w życiu codziennym. MBLC to trening umysłowy, wymagający od nas systematyczności w praktykowaniu, zarówno podczas kursu jak i po jego skończeniu. 

Twórcą treningu jest Rob Nairn, który w oparciu o ponad 40. letnią praktykę stworzył program, który krok po kroku zabiera nas w podróż pogłębiającą nasze doświadczenie w praktykowaniu uważności, a w efekcie świadome przeżywanie naszego życia w zgodzie ze sobą. Ojcem świeckich medytacji i programu, z którego czerpią wszystkie później rozwinięte nurty Mindfulness jest Jon Kabat Zinn – znany amerykański terapeuta, założyciel i dyrektor Kliniki redukcji stresu przy Akademii Medycznej Uniwersytetu w Massachusetts.

 

DLA KOGO?

Kurs MBLC skierowany jest do osób początkujących, nie jest wymagane posiadanie doświadczenia w praktyce Mindfulness. Kurs jest pomocny dla wszystkich, którym zależy na:
  • obniżeniu napięcia i stresu,
  • poprawie koncentracji i procesów zapamiętywania,
  • podniesieniu odporności psychicznej i fizycznej,
  • poprawie jakości snu,
  • złagodzeniu objawów depresji i ogólnego przygnębienia,
  • poprawie równowagi emocjonalnej,
  • rozwijaniu pewności siebie i asertywności,
  • odnalezieniu radości z życia.
     
 WEŹ UDZIAŁ W WARSZTACIE WPROWADZAJĄCYM DO KURSU
 

TEMATYKA SPOTKAŃ:

Sesja 1 - Wprowadzenie - Dlaczego warto praktykować Mindfulness i czym jest uważność? Poznajemy naturę umysłu i sposoby na jego uspokojenie.

Sesja 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym - budujemy świadomość ciała i ćwiczymy postawę życzliwości.

Sesja 3 – Wprowadzenie podpory uważności dla naszego umysłu.

Sesja 4 – Praca z rozproszeniem - poznajemy naturę umysłu i rozwijamy dalsze techniki uważności. 

Sesja 5 – Badanie strumienia myśli - poznajemy nurt podświadomości i rozwijamy życzliwość.

Sesja 6 – Postawa obserwatora - pogłębiamy świadomość własnych doznań i postawę życzliwości.

Dzień praktyki. (6h)

Sesja 7 – Samoakceptacja - rozwijamy postawę akceptacji i życzliwości dla siebie samych. 

Sesja 8 - Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie - Reszta życia.

Podczas każdej sesji poznajemy teorię, techniki medytacyjne, dzielimy się refleksjami oraz wplatamy poezję. Medytacje dzielimy na formalne i nieformalne - ze wsparciem na oddechu, ciele, dźwiękach, na siedząco i leżąco lub w ruchu. Przyjmujemy dowolną pozycję do medytacji, według wskazówek prowadzącego, dbamy o swój komfort i wygodę, dlatego ubieramy się swobodnie.

PODCZAS SESJI NOSIMY MASECZKI I ZACHOWUJEMY BEZPIECZNY ODSTĘP 1,5 m.

 

 

KOSZT KURSU

kurs grupowy  - 880 zł 

 

 

Zaliczka 200 zł płatna przy zgłoszeniu pod adresem: zapisy@uwaznoscnacodzien.pl

Wpłaty proszę kierować na nr konta 44 1140 2017 0000 4602 0722 6162

W tytule IMIĘ I NAZWISKO oraz DATA ROZPOCZĘCIA KURSU I MIEJSCE.

Płatność w ratach jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu kwot i liczby rat.


Kurs grupowy prowadzony jest w kameralnym gronie, dlatego o rezerwacji miejsca decyduje kolejność zgłoszeń.

W cenie kursu - nagrania mp3 prowadzonych medytacji oraz podręcznik Mindfulness do kursu.
Zapewnione poduszki i maty do medytacji.
Każdy uczestnik 8 tyg. kursu otrzymuje Certyfikat ukończenia kursu. (max. nieobecności - 2 spotkania). 
W przypadku nieobecności, istnieje możliwość dodatkowych spotkań 1h w cenie 80 zł.

 

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu, jeśli mają Państwo pytania dotyczące kursu, nr tel. 605 569 020.

Zapraszam serdecznie!

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl