fb
8-TYG. KURS MINDFULNESS Życia Opartego na Uważności MBLC - ON-LINE 6.02-27.03.23
 
 
 
KURS MINDFULNESS ONLINE
 
 
TERMIN 
 
6.02 - 27.03 2023, poniedziałki g. 18.00 - 20.00
 
 
HARMONOGRAM SESJI
 
6.02/13.02/20.02/27.02/6.03/13.03/20.03/27.03
 
6h dzień praktyki odbędzie się w terminie uzgodnionym z powstałą grupą
 
SPOTKANIA ODBYWAJĄ SIĘ W CZASIE RZECZYWISTYM NA PLATFORMIE ZOOM
 
 
O KURSIE

Kurs MBLC (Mindfulness Based Living Course) – Życia Opartego na Uważności  - to cykl regularnych spotkań w ramach szkolenia uważności, opracowanego według programu Certyfikowanego Kursu Mindfulness - Mindfulness Association UK.
  
Dzień praktyki Mindfulness (6h) to dodatkowe spotkanie, zazwyczaj uwzględnione pomiędzy 6 i 7 tygodniem programu, łącznie 22h.
 
Twórcą treningu jest Rob Nairn, który w oparciu o ponad 40. letnią praktykę stworzył program, który krok po kroku zabiera nas w podróż pogłębiającą nasze doświadczenie w praktykowaniu uważności, a w efekcie świadome przeżywanie naszego życia w zgodzie ze sobą. Ojcem świeckich medytacji i programu, z którego czerpią wszystkie później rozwinięte nurty Mindfulness jest Jon Kabat Zinn – znany amerykański terapeuta, założyciel i dyrektor Kliniki redukcji stresu przy Akademii Medycznej Uniwersytetu w Massachusetts.
 
 
Dlaczego potrzebujemy ćwiczyć uważność?

Przez większość czasu żyjemy przyszłością lub przeszłością, nie zdając sobie sprawy z konsekwencji przebywania w tym stanie umysłu i jego wpływu na chwilę obecną, a co za tym idzie, naszego postrzegania rzeczywistości oraz wyborów życiowych.
 
Mindfulness to praktyczny trening umysłu, polegający na rozwijaniu świadomości siebie i otaczającego nas świata oraz wglądu prowadzącego do życia teraźniejszością, który wnosi więcej spokoju, harmonii i radości do naszego codziennego życia.
 
Poprzez ćwiczenia uważności, medytacje oraz inne praktyczne narzędzia, uczymy się jak osiągnąć spokój, opanowanie i dobre samopoczucie. Stajemy się świadomi naszych nawykowych wzorców dotyczących myśli, uczuć i zachowań.
Ta wiedza pozwala uwolnić się od ograniczeń, które rządzą nami i naszym życiem, hamując rozwój naszego ludzkiego potencjału. Otwieramy się na nowe wybory dotyczące tego, jak żyjemy ze sobą, naszymi bliskimi i otaczającym nas światem. Poznajemy techniki świeckich medytacji i jednocześnie kształtujemy i rozwijamy postawę życzliwości i współczucia dla siebie oraz innych. Umiejętności te budujemy stopniowo i utrwalamy podczas kursu, tak abyśmy mogli już zawsze korzystać z nich w życiu codziennym. 


DLA KOGO?

Kurs MBLC skierowany jest do osób początkujących, nie jest wymagane posiadanie doświadczenia w praktyce Mindfulness. 

Kurs jest pomocny dla wszystkich, którym zależy na:
 
🔸 obniżeniu napięcia i stresu,
 
🔸 poprawie koncentracji i procesów zapamiętywania,
 
🔸 podniesieniu odporności psychicznej i fizycznej,
 
🔸 poprawie jakości snu,
 
🔸 złagodzeniu objawów depresji i ogólnego przygnębienia,
 
🔸 poprawie równowagi emocjonalnej,
 
🔸 rozwijaniu pewności siebie i asertywności,
 
🔸 odnalezieniu radości z życia.
 


KURS - TEMATYKA SESJI:

Tydzień 1 - Wprowadzenie - Dlaczego warto praktykować Mindfulness i czym jest uważność? Poznajemy naturę umysłu i sposoby na jego uspokojenie.

Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym - budujemy świadomość ciała i ćwiczymy postawę życzliwości.

Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności dla naszego umysłu.

Tydzień 4 – Praca z rozproszeniem - poznajemy naturę umysłu i rozwijamy dalsze techniki uważności. 

Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli - poznajemy nurt podświadomości i rozwijamy życzliwość.

Tydzień 6 – Postawa obserwatora - pogłębiamy świadomość własnych doznań i postawę życzliwości.

Dzień praktyki. (6h)

Tydzień 7 – Samoakceptacja - rozwijamy postawę akceptacji i życzliwości dla siebie samych.

Tydzień 8 – Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie - Reszta życia.

Podczas każdej sesji poznajemy teorię, techniki medytacyjne, dzielimy się refleksjami oraz wplatamy poezję. Medytacje dzielimy na formalne i nieformalne - ze wsparciem na oddechu, ciele, dźwiękach, na siedząco i leżąco lub w ruchu. Wybieramy dowolną pozycję do medytacji, według wskazówek prowadzącego, dbamy o swój komfort i wygodę, dlatego ubieramy się swobodnie.

 

PAKIET KURSU ONLINE OBEJMUJE:

🔹 2h sesja raz w tygodniu przez 8 tygodni - teoria i praktyka,

🔹 podręcznik do kursu Mindfulness MBLC (plik pdf),

🔹 nagrania prowadzonych medytacji (plik mp3),

🔹 materiały udostępniane na dysku Google,

🔹 indywidualne konsultacje i grupowe sesje na platformie Zoom,

🔹 certyfikat ukończenia kursu, uprawniający do kontynuowania kształcenia.





 

KOSZT KURSU

kurs grupowy (8x120 min.) - 1150 zł 

przy wpłacie do 31 grudnia 2022 koszt wynosi 1035 zł

kurs indywidualny - szczegóły w linku https://uwaznoscnacodzien.pl/pl_PL/i/KURS-MINDFULNESS-MBLC-INDYWIDUALNY/53?preview=true

 

PŁATNOŚĆ

Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki w wysokości 250 zł, płatna przy zapisie na kurs.

Pozostałą kwotę proszę wpłacić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu.

Jeżeli interesują Cię raty, zaproponuj kwoty i terminy wpłat.

Wpłaty należy kierować na konto:  46 1140 2004 0000 3702 8090 0910, mBank S.A.  

W tytule przelewu proszę wpisać "imię i nazwisko oraz datę kursu"

W przypadku mojej niedyspozycji, kurs zostaje przesunięty o kolejny tydzień lub wspólnie ustalamy inny termin odpowiadający większości.

 
ZAPISY

Wypełnij poniższy formularz aplikacyjny online, aby zarezerwować miejsce na kursie.


 
 
Zapraszam do bezpośredniego kontaktu, jeśli masz pytania dotyczące kursu, nr tel. 605 569 020.

Zapraszam!

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl