8-TYG. CERTYFIKOWANY KURS UWAŻNOŚCI MBLC 13.01-03.03.2021 i 14.01-4.03.2021 Gdynia Centrum

 

TERMINY:

wieczorny 13.01-3.03 2021 g. 18-20, środy 

Harmonogram spotkań:

13.01/20.01/27.01/3.02/10.02/17.02/24.02/3.03

 

poranny     14.01-4.03.2021 g. 9-11, czwartki

Harmonogram spotkań:

14.01/21.01/28.01/4.02/11.02/18.02/25.02/4.03

 

Łącznie 30 h szkolenia, w tym głównie ćwiczenia i praktyki. Sprawdź poniżej co obejmuje pełen pakiet.

 

MIEJSCE:  EmpathyHouse, Świętojańska 23/16B, Gdynia 

 

Uwaga! Kurs odbywa się w formule hybrydowej

Certyfikowany Kurs Mindfulness MBLC odpowiadający na potrzeby obecnej sytuacji zagrożenia i niepewności - treściowo i organizacyjnie. Spotykamy się zarówno stacjonarnie i online - możesz wybrać jak odbędziesz cały kurs albo wybrane sesje online.
Sesje online odbywają się na platformie Skype, dodatkowo sesje są nagrywane w grupie na Facebooku.
 
EmpathyHouse dysponuje salą, w której w bezpiecznej odległości może przebywać 6 osób. 

 

O KURSIE

MBLC – Życie w oparciu o zasady Mindfulness to cykl cotygodniowych spotkań w ramach szkolenia uważności, opracowanego według programu Certyfikowanego Kursu Mindfulness - Mindfulness Association UK. Kurs ten obejmuje osiem tygodni i składa się na niego osiem spotkań, które trwają około dwóch godzin. Dzień praktyki Mindfulness (6h) to dodatkowe spotkanie, zazwyczaj uwzględnione pomiędzy 6 i 7 tygodniem programu, łącznie 22h.
Kurs otwiera spotkanie wprowadzające oraz zamyka spotkanie podsumowujące (w ramach 8 spotkań).

Poprzez medytacje uczymy się jak stać się świadomymi naszych nawykowych wzorców dotyczących myśli, uczuć i zachowań. Ta wiedza pozwala uwolnić się od ograniczeń, które rządzą nami i naszym życiem, hamując rozwój naszego ludzkiego potencjału. Otwieramy się na nowe wybory dotyczące tego, jak żyjemy ze sobą, naszymi bliskimi i otaczającym nas światem. Poznajemy techniki świeckich medytacji i jednocześnie kształtujemy i rozwijamy postawę życzliwości i współczucia dla siebie oraz innych. Umiejętności te budujemy stopniowo i utrwalamy podczas kursu, tak abyśmy mogli już zawsze korzystać z nich w życiu codziennym. MBLC to trening umysłowy, wymagający od nas systematyczności w praktykowaniu, zarówno podczas kursu jak i po jego skończeniu. 

Twórcą treningu jest Rob Nairn, który w oparciu o ponad 40. letnią praktykę stworzył program, który krok po kroku zabiera nas w podróż pogłębiającą nasze doświadczenie w praktykowaniu uważności, a w efekcie świadome przeżywanie naszego życia w zgodzie ze sobą. Ojcem świeckich medytacji i programu, z którego czerpią wszystkie później rozwinięte nurty Mindfulness jest Jon Kabat Zinn – znany amerykański terapeuta, założyciel i dyrektor Kliniki redukcji stresu przy Akademii Medycznej Uniwersytetu w Massachusetts.

 

DLA KOGO?

Kurs MBLC skierowany jest do osób początkujących, nie jest wymagane posiadanie doświadczenia w praktyce Mindfulness. Kurs jest pomocny dla wszystkich, którym zależy na:
 

 obniżeniu napięcia i stresu

 poprawie koncentracji i procesów zapamiętywania,

 podniesieniu odporności psychicznej i fizycznej,

 poprawie jakości snu,

 złagodzeniu objawów depresji i ogólnego przygnębienia,

 poprawie równowagi emocjonalnej,

 rozwijaniu pewności siebie i asertywności,

 odnalezieniu radości z życia.

     
 WEŹ UDZIAŁ W WARSZTACIE WPROWADZAJĄCYM DO KURSU
 

TEMATYKA SPOTKAŃ:

Tydzień 1 Wprowadzenie - Dlaczego warto praktykować Mindfulness i czym jest uważność? Poznajemy naturę umysłu i sposoby na jego uspokojenie.

Tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym - budujemy świadomość ciała i ćwiczymy postawę życzliwości.

Tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności dla naszego umysłu.

Tydzień 4 – Praca z rozproszeniem - poznajemy naturę umysłu i rozwijamy dalsze techniki uważności. 

Tydzień 5 – Badanie strumienia myśli - poznajemy nurt podświadomości i rozwijamy życzliwość.

Tydzień 6 – Postawa obserwatora - pogłębiamy świadomość własnych doznań i postawę życzliwości.

Dzień praktyki. (6h)

Tydzień 7 – Samoakceptacja - rozwijamy postawę akceptacji i życzliwości dla siebie samych.

Tydzień 8 – Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie - Reszta życia.

Podczas sesji poznajemy teorię, techniki medytacyjne, dzielimy się refleksjami oraz wplatamy poezję. Medytacje dzielimy na formalne i nieformalne - ze wsparciem na oddechu, ciele, dźwiękach, na siedząco i leżąco lub w ruchu. Wybieramy dowolną pozycję do medytacji, według wskazówek prowadzącego, dbamy o swój komfort i wygodę, dlatego ubieramy się swobodnie.

 

 

KOSZT KURSU

kurs grupowy (8x120 min.) - 880 zł 

kurs w parach (8x120 min.) - 1110 zł

kurs indywidualny (8x90 min.) 1480 zł

 

Zaliczka 200 zł płatna przy zgłoszeniu pod adresem: zapisy@uwaznoscnacodzien.pl

Wpłaty proszę kierować na nr konta 44 1140 2017 0000 4602 0722 6162 lub

zapłać Blikiem na numer telefonu 605 569 020 Sprawdź jak to zrobić https://blikmobile.pl/

W tytule IMIĘ I NAZWISKO oraz DATA ROZPOCZĘCIA KURSU I MIEJSCE

Jeśli interesują Cię płatności w ratach lub koszt kursu jest jedyną przeszkodą uniemożliwiającą w nim udział, skontaktuj się proszę, a z pewnością znajdziemy rozwiązanie.


Kurs grupowy prowadzony jest w kameralnym gronie, dlatego o rezerwacji miejsca decyduje kolejność zgłoszeń.

Pakiet kursu MBLC zawiera -

🔹 2h cotygodniowe sesje online lub stacjonarne przez 8 kolejnych tygodni,

🔹 8 dodatkowych spotkań online w tygodniu na wspólne medytacje (ok. 30 min./nieobowiązkowe),

🔹 6h dzień uważności,

🔹 nagrania mp3 prowadzonych medytacji,

🔹 podręcznik Mindfulness do kursu,

🔹 konsultacje indywidualne w trakcie trwania kursu,

🔹 dostęp do dodatkowych materiałów,

🔹 Certyfikat ukończenia kursu MBLC,

🔹 niespodzianka w postaci wartościowej książki.

 


Zapraszam do bezpośredniego kontaktu, jeśli mają Państwo pytania dotyczące kursu, nr tel. 605 569 020.

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl